Minecraft Yabancı Serverler

Daha önce Minecraft serverler  hakkında bahsetmiştik hatırlarsanız.Bu aralar oynarken sürekli bir server bulma yeni oyunlar keşfetme çabasındayım fakat beni sürekli aramama rağmen doğru düzgün bir server bile bulamıyorum Türk serverlerde fazla sıkıcı olunca bende sizlere minecraft yabancı server bulayım dedim.Bunu konu alarak sizlere eğlenceli vakit geçirebileceğiniz yabancı serverler bulmaya karar verdim.Bu arayışa girdikten sonra öncelikle bulduğum yabancı serverleri kendim test ettim ve denedim çok da başarılı olanlarda vardı hiç hoşuma gitmeyenlerde kısa kısa oynadığım ve yer aldığım serverlerden sonra bunları yazıya dökmeye karar verdim ve minecraft yabancı serverler harunlog üzerinden bir yazıyla sizlere yayınlıyorum.Bu arada Minecraft Hunger Games Servers de yer alıyor bunların arasında.Bildiğim kadarıyla bu serverler daha ilgi çekici ve içinde diğer serverlere göre yenilik ve başarılı bir oyun barındırıyor.

minecraft



Minecraft Yabancı Serverler :


Team Extreme - Play.TeamExtremeMc.com

CrafterSLand - mc.craftersland.net

Minecraft Zocker - minecraftzocker.com

EternalCracked - cr.eternalcracked.com

Sainttoot - IP : Sainttoot.nitrado.net

Agusan Craft = IP: Agusancraft.serv.nu 158.69.124.46:41421

Server IP: play.pika-network.net (Minecraft 1.7.2)

Server IP: drc.ms:25565 (Minecraft 1.7.4)

Server IP: play.guildcraft.nl:25565 (Minecraft 1.7.2)

Server IP: play.mc-haze.com (Minecraft 1.7.2)

Server IP: playhc.ms:25565 (Minecraft 1.7.5)

Server IP: mc.creepercraftmmo.net:25565 (Minecraft 1.7.4)

Server IP: server.torchcraft.nl:25565 (Minecraft 1.7.4)

Server IP: mc-planetservers.com:25566 (Minecraft 1.5.2)

Server IP: wal-craft.eu (Minecraft 1.7.2)

Server IP: play.randomcraft.nl:25565 (Minecraft 1.7.2)


Minecraft Hunger Games Servers

Hypixel Network mc.hypixel.net

FadeCloud FadeCloud.com:25565

GotPvP Network play.gotpvp.com

Purple Prison! purpleprison.net

Lordminecraft Network lordminecraft.com

GamesMadeInPola mc.gamesmadeinpola.com


Anladığım kadarıyla Minecraft Hunger Games Servers diğerlerine göre daha başarılı bu nedenle bunlarda yer alıyor.
Oynadığım ve test ettiğim minecraft serverler listesi yukarıdaki gibidir bazıları hunger games serveridir ve hunger games serverleri diğerlerine göre daha iyidir iyi oyunlar dilerim yabancı serverler ile ilgili soru veya sorununuz olursa yorum atın lütfen.

Yorumlar