Windows 9'un Çıkış Tarihi Belli Oldu

 Windows Xp' nin geçen yazımda belirtiğim 8 nisanda sona ermesinin ardından yeni bir işletim sistemine ihtiyaç duyuldu.Windows şirket yetkilileri Windows Xp' yi sonlandırmaları ardından diğer serilerin çıkışlarından daha kısa bir sürede bir işletim sistemi daha geliştirmeyi hedefliyorlar.Ve yine Windows serisinin devamı olan Windows 9' u çıkaracaklar.Windows 9 Xp'nin sonlandırılmasından ortalama 1 yıl sonra yani 2015 yılında çıkıyor.

windows 9
Windows 9


 Windows 9'un nisan ayında çıkarılması da kullanıcıların Windows Xp den vazgeçişlerinin ardından 1 yıl geçmesine tekabul ediyor.Windows 9'un özelliklerinden tam bahsedilmese de kullanıcıların gözüne modern gelen yeni özelliklere sahip olan bir işletim sistemi bekleniyor.Windows 9 için bazı kaynaklardan vurgulanan bilgilere göre Metro 2.0 arayüzü üzerinde çalışılıyor.Build 2014 konferansında açıklanması beklenen Windows 9 Microsoft için büyük bir adım olacak serinin hızlı çıkması şaşırtıcı da olsa Windows Xp' nin yerini tutabilecek bir işletim sistemi tanımam.

Yorumlar