ilginç Bilgiler 2

 Daha önceki yazımda sizlere araştırıp bulduğum ilgi çekici bir ilginç bilgiler yazısı hazırlamıştım.Bu yazım da ve yine ilginç bilgilere tekabulen bir yazı daha hazırlamayı düşündüm.Bu sefer farklı bilgiler edindiğim paylaştıkça yayılacağına inandığım ilginç bilgiler araştırmam da farklı bilgiler elde ettim.Bu yazımın da  her zaman ki gibi farklı bilgiler içereceğine inanıyorum.Daha önce bahsettiğim gibi ilginç bilgiler etiketini açtıktan sonra artık ara ara ilginç bilgiler araştırıp paylaşmayı hedefliyorum.Tabi bazen video olarak paylaşımlarda bulunacağım video paylaşımları sitemde şık durmasa da yinede bilgilerin daha kolay anlaşılmasını sağlıyor.

ilginç bilgiler
İlginç Bilgiler
Tavsiye Yazı: İlginç Bilgiler

İlginç Bilgiler

  • En uzun tavuk uçuşu 13 saniyedir.
  • Bir yılan 3 yıl uyuyabilir.
  • El tırnakları ayak tırnaklarından oranla 4 kat daha hızlı uzar.
  • Kalbimiz günde 100.000 kez çarpar
  • Thomas Edison karanlıktan korkardı.
  • En eski sakız 9000 yıl önceye aittir.
  • Muz veya yeşil elma kokusu zayıflamaya yardımcı olur.
  • Aslan kükremesi 5 mil öteden duyulabilir.
  • New York'ta her gün ortalama 36.000.000 telefon görüşmesi yapılmakta.
  • Her gün doğan çocukların yaklaşık 12 tanesi yanlış ailelere verilmektedir.
  • Kutup ayıları solaktır.
  • Kedilerin beyninde 32 adet kas vardır.
  • Her 25 kişiden 1'i astım hastasıdır.
  • Develer 3 tane kaşa sahiptir.
  • Deniz kobrası dünyanın en zehirli yılanıdır.
  • İngiltere de bulunan tün kuğular kraliçenin malıdır.
  • Uçan balıklar 90 metreye kadar çıkabilir.
  • Köstebek bir gecede 90 metrelik bir tünel kazabilir.
  • Güvelerin mideleri yoktur.
  • Salyangozlar yemek yemeden 3 yıl uyuyabilir.
  • Balinalar geri geri yüzemez.
  • İnci sirkeye konulursa erir.
  • Köpeklerin ter bezleri ayaklarında yer alır.
  • Peru'da hiç umumi tuvalet yoktur.
  • Ketçap 1830'lu yıllarda ilaç olarak satılırdı.
  • Bir inek yaşamı boyunca 200.000 bardak süt üretir.




Yorumlar