Merhaba Ziyaretçi

                                          HarunLog Açıldı                                     

Kaliteli içerikler paylaşacağım özgün blogum olan Harunlog'u
1 ay aradan sonra açmış bulunmaktayım blogumda çoğu kitleye yönelik konuların paylaşımını ve bu konuları özgün bir şekilde yazacağımı duyurmak isterim.Harunlog zaman bağlı olarak geçirdiği değişikliklerden sonra açılmıştır.


yeni blogum



Harunlog Nedir?

 Harunlog güncel paylaşımların olacağı "seo,teknoloji,tema,etiketler,hayata dair" vb. konularda paylaşımların olacağı sadece özgün içerikten oluşan bir sayfadır.Harunlog'u açmamda ki amaç sizlere kendi bilgim dahilinde bir şeyler sunmak ve sizlerin isteğiniz doğrultusunda paylaşımlar da bulunmaktır.Zaman geçtikçe sizlerin beni daha iyi tanıyacağından eminim ve bu zaman içerisinde de sizleri paylaşımdan mahrum bırakmayacağım.


Harun Adıgüzel Kimdir?

 Blog yazmaktan hoşlanan kitap okumayı seven bilgisayar konusunda uzman biri.Hayatının çoğu okumakla geçmiş hala da okuyan biridir.Geçmişte bazı bloglarda yazarlık yapmış biri ve bu blog yazarlığı sevgisini yeni açtığı blog olan HarunLoga aktarmayı düşünen ve tanıdıkça seveceğiniz bir arkadaş...

Harunlog'un Açılış Süreci

Harunlog'u açmaya karar verdikten sonra ilk olarak blogum'u hangi servisten yapabilirim diye düşünmeye başladım tabiki biraz araştırmadan sonra google servisi olan blogger'a karar verdim tabiki kim dosyalarının google serverlerinde tutulmasını istemez ki.Daha sonra önemli bir nokta olan tema seçimine geçtim tabiki yine öncelik araştırma oldu biraz araştırmadan sonra adını vermek istemediğim şuanda kullandığım temaya ulaştım.Hem Seo uyumu açısından olsun hem de hoşuma gittiğinden bu temayı seçtim.Daha sonra eklentileri de ekledikten sonra sosyal sitelerde hesaplar açtım ve şuan ki haline gelen sitem artık kullanıma hazır.

Son Sözler

Sizde Harunlog hakkında düşüncelerinizi paylaşırsanız fena olmaz hadi sağlıcakla kalın.







Yorumlar